هتل سندر آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سندر آنتالیا

هتل ۵ ستاره سندر در مرکز شهر و برروی صخره در خلیج زیبای آنتالیا واقع شده است. این هتل  اقامتی بياد ماندنی در قلب شهر با ساحلی زيبا در كنار آبهای آبی دريای مديترانه به مسافرين تور آنتالیا ارائه می دهد.این هتل لوکس و زیبا در ۸۰ متری ایستگاه اتوبوس واقع شده است.همچنین فاصله هتل تا فرودگاه ۱۱ كیلومتر می باشد. نام اصلی این هتل، هتل جندر آنتالیا است اما در ایران به آن هتل سندر آنتالیا گفته می‌شود.  هتل سندر آنتالیا به خاطر واقع شدن در نزدیکی مرکز شهر، برای توریست‌هایی که قصد گشت و گذار در آنتالیا را دارند مناسب است. برای کسانی که عاشق خرید هستند، هتل سندر آنتالیا در نزدیکی بازارهای آنتالیا واقع شده است. 
هتل سندر آنتالیا یک هتل ALL است. هتل ALL به این معنی است که تمام وعده‌های غذایی و حتی میان وعده‌های آن رایگان است. اما این امکانات تا ساعت بیست و چهار شب بیشتر ارائه نمی شوند.

 

امکانات هتل سندر آنتالیا:

هتل دارای ۱۵۶ اتاق، يك سوئيت و يك سوئيت لوكس می باشد.تمامی اتاق های هتل سندر، دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار ، تلویزیون ، مینی یخچال، تلفن،بالکن، گاوصندوق ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. اتاق های پاکیزه این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای استراحت و آرامش مسافران تور آنتالیا می باشند . خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل سندر آنتالیا موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تور آنتالیا تبدیل شود.

امکانات رفاهی هتل شامل سونا و حمام ترکی می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.يک صرافی نيز جهت تهیه ارز در هتل وجود دارد. از امکانات ورزشی هتل سندر آنتالیا می توان به مرکز بدنسازی ، بیلیارد و پینگ پنگ اشاره کرد. زمین بازی ویژه کودکان نیز در هتل وجود دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل سندر آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: